Monday, June 16, 2008

it's been over a month!

have you missed me????? I know I've missed you :)

dang! I know I was out of town for a whole month....... and it was fabulous... but I've been back home for 2.5 weeks now..........

Cooper was picked to be on Prom Court (2nd or 3rd place for Prom King) and he graduated high school... it's hard to believe that I am now a mom of a high school graduate...
I still need to u/l all of my pictures off of my camera

since I've been back, I've become a bit addicted to the word games on Facebook... oh, they get ya good there.. I've been wasting too much time with them ... wanna play a game with me? add me as a friend .. here's my profile

oh... ya know how I always mention my great bargains at The Gap???? well, yesterday morning I cleaned out our backroom... we had some Gap Kids clothes on the top shelf that really needed to be moved out from early spring & even a bit of last fall....... soooooooo, tons got marked down to $1.97 and $3.97.......... not too much for boys XS (4-5), but I did manage to find a jean jacket, blazer, sweatshirt, and track pants all for $1.97 each (BEFORE my discount).. nice, huh? I love working there!

wellll... now to some design talk.... how would you like some fab bargains??????


my newest additions to Gotta Pixel's very first Gotta Grab It event, Grabba Painted Borders...

How about finishing off your layout with a big chunky puff paint border? This fun scalloping is the perfect framing touch. You can even resize them smaller to be picture frames. Each one has been individually hand painted.





only $1 until June 20th... just like all the other 40+ goodies in GP's Gotta Grab It collection....mix and match & grab your own collab

and... another gander at my other Gotta Grab It contributions...









_______________

5 comments:

Miranda Buijs said...

Love all your new designs..great colors!!

Have a great day!

Roellchen said...

Hello Sara,
thank you for visit my blog. Your stuff is fantastic.

Hugs Nadine

Char @ DigiScrapChat.com said...

The new designs are super! Thanks for sharing... :-)

Sarah said...

Wow! I love the new stuff!!! I have a hard time keeping up with my blog too, lol. Busy ladies!

AfriDigIDiva said...

Sara, you've done too much! Wonderful stuff here!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails